Sivut

maanantai 24. elokuuta 2015

Minä valitsin rakkauden

Tämä on Konttielämää-blogin viimeinen postaus. Konttielämä on ohi. Minä valitsin rakkauden ja muutin takaisin Suomeen.

Elämä yllättää toisinaan hämmentävän positiivisesti, toisinaan kaikki asiat saattavat menevän pieleen. Minun onneni kuluneen vuoden aikana on selkeästi ollut hyvin asioiden aalto. Elämääni on tullut monta sellaista asiaa, joista olen haaveillut jo pitkään: olen päässyt työskentelemään Afganistanissa, olen rakastunut ja tehnyt päätöksiä ensimmäistä kertaa elämässäni puhtaasti sydämellä.

Sydämellä tehdyt päätökset olisivat kannattaneet varmasti aikaisemminkin. Aina ei tarvitse järkeillä kaikkea, sillä ainakin nyt sydämen päätökset ovat osoittautuneet erittäin tuottaviksi. Rakkauden valinnat keräävät hyviä asioita ympärilleen – niin työelämässä kuin arjessa.

Työni Kabulissa päättyykin siis paikanpäällä olemisen puolesta, mutta ei kokonaan. Sama työ jatkuu Suomesta käsin etätyönä – ilman konttia, ilman itsemurhapommittajia.

Nyt on hyvä!

Meikäläisen kontti viimeisen 6 kuukauden ajalta.

Pala kauneinta Kabulia: ruusupensaat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti